Formulär för inloggning
Registrering
Information om profil
Datum för inloggning
eller logga in
Vanliga Frågor (FAQ)
Hur mycket kostar portot?
Vi skickar med GLS och DHL. Du kan hitta fraktpriser här.
Har du verkligen alla varor i lager?
Ja, vi lagerhåller alla varor i vårt lager och på så sätt är de redo att skickas eller hämtas omedelbart.
Måste jag ha ett konto för att handla på er webbplats?
Du kan köpa vad som helst utan att registrera dig.
Kan jag returnera varor utan anledning?
Ja, det kan du. Enligt lagen har du rätt att frånträda avtalet inom 14 dagar, utan att ställa några frågor. Det är inte möjligt att returnera eller byta underkläder, erotiska leksaker, kondomer, glidmedel, audiovisuella medier, böcker och tidskrifter.
Om du returnerar en vara, se till att den är oanvänd, oskadad och förpackad i originalförpackningen så att den kan säljas vidare.
Vart kan jag returnera varorna?
Du kan skicka paketet till: Czech Healtcare s.r.o., Za Farou 49, 66441 Troubsko
Vad måste jag tillägga till klagomålet?
Reklamationen ska åtföljas av: alla varor du vill returnera, en faktura och en lapp som anger vad felet är.
Hur lång tid tar det att lösa mitt klagomål?
Det kan ta upp till 30 arbetsdagar (exklusive helger och helgdagar). Du kommer att hållas fullt informerad under hela processen.